01 de setembre 2014

He sortit un moment, torno en cinc minuts

Setembre és el mes en què tot es reinicia, els nens tornen a l'escola, els altres ens reincorporem a la feina. Als quioscos tornen els col·leccionables...

Com sempre dic aquesta és una de les professions on tot canvia a un ritme més endimoniat. On la tecnologia dóna ales a la imaginació i el que ahir era impossible avui és possible. On actualitzar-se és vital, ja que el que vam aprendre ahir és obsolet avui i serà ancestral demà.

Durant els darrers 4 anys he intentat compaginar la meva vida professional, amb una de les meves majors passions la divulgació tècnica de continguts. Però ha arribat un moment, en el que resulta molt difícil compaginar tot això, amb l'actualització i estudi de noves tecnologies, per així poder assumir amb garanties d'èxit les responsabilitats derivades dels meus nous càrrecs professionals.

Per tant, deixo momentàniament de pujar continguts a aquest blog. Gràcies a tots aquells que heu passat per aquí en algun moment.

Aquí teniu l'enllaç al meu perfil professional a Linkedin i al meu portafoli a Behance. El correu electrònic del apartat contacte seguirà actiu.

Torno en cinc minuts;)
 
Ir abajo Ir arriba